Czy też jesteś bombardowany reklamami?
Blokujesz je, ignorujesz, próbujesz nie zauważać.
Myślałeś o tym, jak jeszcze można dotrzeć z produktem lub usługą do klientów?
Ślepota banerowa jest jednym z powodów, dla których rośnie popularność reklamy natywnej.

Kontrola nad publikowaniem treści
Jeśli kiedykolwiek próbowałeś dotrzeć do konkretnej grupy docelowej, na przykład poprzez reklamę PPC – pay per click, nigdy nie miałeś 100% pewności, kiedy i komu zostanie ona wyświetlona. Za pomocą reklamy natywnej możesz umieszczać treści w wybranym przez siebie środowisku. Tekst zostanie opublikowany wśród podobnych treści, które pasują do danego tematu. Zwiększy to Twoje szanse, na to że reklama dotrze do Twojej grupy docelowej.
Unikanie programów blokujących reklamy
Reklama natywna jest dyskretna, często wygląda i czyta się jak treść redakcyjna, nie zakłóca użytkownikowi odbioru, a zamiast tego oferuje interesujące treści, za pomocą których można m.in. zaprezentować produkty i usługi. Technicznie rzecz biorąc, reklama natywna nie może być blokowana przez programy blokujące reklamy – adblokery.
Blokowanie reklam jest szczególnie popularne wśród osób pracujących, z wyższym wykształceniem, w wieku około 30 lat. Oznacza to, że tradycyjne reklamy internetowe nie docierają do najbardziej dochodowego segmentu klientów.
Większy potencjalny zasięg reklamy
Jeśli treść jest angażująca i trafna, zwiększasz swoje szanse, że odbiorcy będą nią zainteresowani, a co za tym idzie polubią ją lub udostępnią. Dzięki temu możesz w naturalny sposób zwiększyć zasięg swojej reklamy.
Najlepsza reklama natywna to taka, która nie wygląda jak tekst reklamowy i jest niczym kameleon. Odbiorca traktuje go jak standardowe treści redakcyjne.
Zwiększenie świadomości marki
Reklama natywna daje dużą szansę na to, że jej treść stanie się popularna w kanałach online, głównie poprzez zaangażowanie odbiorców, tak jak wspominałam wyżej. To świetny sposób na budowanie świadomości marki.
Reklamę natywną możesz wypróbować za pośrednictwem swojego profilu na Publito.pl. Łatwo utworzysz zapytanie o darmową ofertę reklamy natywnej w mediach online lub offline, przygotowaną zgodnie z podanymi przez Ciebie wytycznymi.
Jestem dziennikarzem
BEZPŁATNA * usługa dla dziennikarzy i blogerów szukujących sprawdzonego źródła informacji i cytatów.
Jestem ekspertem
BEZPŁATNA * usługa dla ekspertów i firm, które chcą wypromować się w mediach.