Nie chowaj swojej wiedzy ani umiejętności uzyskanych na podstawie doświadczenia czy lat pracy, do szuflady. Ciekawy i profesjonalnie uzupełniony media kit/zestaw medialny na naszej platformie z pewnością pomoże zaciekawić dziennikarzy oraz ułatwi rozpoczęcie współpracy.
Co powinno być w zestawie medialnym/media kit?
Po zalogowaniu się do swojego konta możesz uzupełnić swój profil oraz portfolio. Po zaakceptowaniu warunków publikacji możesz korzystać ze swojego zestawu medialnego/media kit również poza platformą.
Imię, nazwisko, specjalizacja oraz kilka słów o sobie to absolutna podstawa

W części Jestem ekspertem w wybierz kategorie, które są Ci bliskie oraz w których jesteś specjalistą. Wymień kwalifikacje, doświadczenie oraz wykształcenie. Te informacje pomogą dziennikarzowi zdecydować, czy jesteś ekspertem, którego szuka.
Media kit na naszej platformie to Twoja wizytówka medialna, dlatego też należy zadbać o to, aby znajdowały się tam wszystkie ważne informacje, a sam profil był przejrzysty.

Pamiętaj o fotografii
Twoja fotografia jest kluczem do budowania marki osobistej. Pokaż na niej swoją twarz, a także zwróć uwagę na odpowiednie ubranie oraz tło zdjęcia. Do online portfolia masz mozliwość nagrania kilku zdjęć, dlatego też przygotuj je tak, by pasowały do różnych kontekstów – minimalnie jedno zdjęcie profilowe, jedno z pracy oraz jedno zdjęcie neutralne. Więcej o tym, jak je przygotować napisaliśmy https://blog.publito.pl/4-sposoby-na-idealne-zdjecie-do-mediow/
Referencje
Jeżeli masz już doświadczenie w pracy z dziennikarzami, czy to poprzez nasz portal lub inny, zdecydowanie napisz o tym w swoim media kit. Dzięki linkom do artykułów, nagrań audio czy video zyskujesz dodatkowe punkty w oczach dziennikarza.

- We wpisie wykorzystałam dla przykładu informacje profilowego jednego z naszych ekspertów – Pana Bartosza Wasilewskiego. Pozdrawiam i życzę powodzenia.
Jestem dziennikarzem
BEZPŁATNA * usługa dla dziennikarzy i blogerów szukujących sprawdzonego źródła informacji i cytatów.
Jestem ekspertem
BEZPŁATNA * usługa dla ekspertów i firm, które chcą wypromować się w mediach.