Rok 2022 był dla wielu z nas trudny – musieliśmy zmierzyć się z ekonomicznymi skutkami koronawirusa, wojną na Ukrainie, wysoką inflacją… Odłóżmy jednak zmartwienia na bok i spójrzmy na to, jaki był ubiegły rok dla nas.
Platforma Publito obchodziła w Polsce swoje 2. urodziny. Nie było w związku z tym żadnego hucznego balu, aczkolwiek cieszyliśmy się ogromnie. Do grona naszych ekspertów cały czas dołączały nowe osoby, które coraz częściej dowiadywały się o nas od znajomych, w pracy lub z mediów społecznościowych. Cieszy nas, że dziennikarze dzielili się informacjami o Publito na szkoleniach i kursach.
Liczne zapytania dziennikarskie
Zapytania dziennikarskie cieszyły się w 2022 bardzo dużym zainteresowaniem. Opublikowano ich 261, a najpopularniejsze dotyczyły tematów z zakresu psychologii, marketingu, reklamy, e-commerce i zdrowia.

Największym zainteresowaniem wśród ekspertów cieszyły się 2 zapytania. Jedno na temat tego jak rozmawiać z dziećmi o pieniądzach, a drugie o doświadczeniach związanych ze spożywaniem posiłków w miejscu pracy.

Niezmiennie w zamian za odpowiedzi na zapytania eksperci zostali wypromowani w mediach. Każda taka publikacja pomaga w budowaniu rozpoznawalności marki osobistej. Zachęcamy do równie aktywnego korzystania z naszego portalu w Nowym Roku 2023.
Dziękujemy, że korzystacie z Publito.
Jesteśmy wdzięczni za dobre słowa i cieszymy się na nowe wyzwania, które czekają na nas w 2023.
Jestem dziennikarzem
BEZPŁATNA * usługa dla dziennikarzy i blogerów szukujących sprawdzonego źródła informacji i cytatów.
Jestem ekspertem
BEZPŁATNA * usługa dla ekspertów i firm, które chcą wypromować się w mediach.