Zdecydowałeś się na reklamę w mediach i musisz przygotować ciekawy tekst? Tekst, który przyciągnie uwagę i pomoże zwiększyć popyt na Twoją usługę lub produkt? Aby tak się stało, dajemy Ci 3 wskazówki JAK ULEPSZYĆ SWOJE PUBLIKACJE.

Pokaż czytelnikom, jak możesz im pomóc lub rozwiązać ich problem.
Przygotowując płatny artykuł, często masz ograniczoną liczbę znaków i słów, których możesz użyć. Dlatego unikaj niepotrzebnych „ulepszaczy” i przejdź od razu do sedna. Używaj krótkich, zrozumiałych zdań i staraj się wprowadzić do artykułu emocje. Pamiętaj, że piszesz do odbiorców – swoich przyszłych klientów. Unikaj frazesów, superlatyw i reklamowej ody do własnego biznesu. To ten rodzaj treści, który wygląda sztucznie i niewiarygodnie. Raczej zaoferuj radę lub rozwiązanie, które czytelnicy mogą wykorzystać.
Dobry tytuł to klucz do czytelności
Wystarczy naprawdę niewiele, aby Twój tekst zagubił się między innymi
artykułami. Oszczędzając czas, często wybieramy treści, którym chcemy poświęcić więcej uwagi, właśnie na podstawie nagłówka. Ten nie musi być tabloidowy ani szokujący, ale z pewnością ma być interesujący. Nie przejmuj się, jeśli nie wiesz, jaki będzie nagłówek, gdy zaczynasz pisanie tekstu. Najlepsze pomysły na tytuł często przychodzą gdy tekst jest już gotowy.
Media online czy drukowane?
Warto zastanowić się nad wyborem medium, w którym umieścimy reklamę. Już podczas tworzenia treści musisz zwrócić na to uwagę. Używaj właściwych środków wyrazu. W internecie nie zapomnij o słowach kluczowych, które pomogą Ci zbudować SEO. Dodaj również CTA (call to aciton – wezwanie do działania), adekwatne do treści artykułu i skierowane do Twojego czytelnika/klienta.

Pamiętaj by przestrzegać warunków publikacji wydawcy, który opublikuje Twój artykuł. Dlatego z góry poproś o te warunki i na ich podstawie przygotuj interesujący tekst.
Jestem dziennikarzem
BEZPŁATNA * usługa dla dziennikarzy i blogerów szukujących sprawdzonego źródła informacji i cytatów.
Jestem ekspertem
BEZPŁATNA * usługa dla ekspertów i firm, które chcą wypromować się w mediach.