Kategorie
Uncategorised

Jak NIE powinien wyglądać artykuł natywny

Podstawową cechą natywnych treści reklamowych jest ich dopasowanie do przestrzeni redakcyjnej. Teksty te powinny być użyteczne, wartościowe i angażujące. Reklama natywna powinna wyglądać jak „kameleon treści”, którego nie można od razu zauważyć.

Błąd #1: Nieciekawy lub zbyt komercyjny nagłówek

Ważną, jeśli nie najważniejszą, częścią artykułu jest jego nagłówek. Dlatego warto skupić się na tym, aby był atrakcyjny. Sprawdź dokładnie treść artykułu i upewnij się, że nie brzmi on zbyt komercyjnie, sprzedażowo lub nachalnie.

Zły przykład: Firma x sprzedaje pralki od ponad 30 lat

Dobry przykład: Ekspert radzi, jak zadbać o pralkę, aby służyła przez lata

Błąd #2: Logo firmy w tekście lub na końcu

Jeśli chcesz, aby artykuł sprawiał wrażenie, jakby został napisany przez redaktora, nie nalegaj na umieszczenie w nim logo firmy. Logo nie przesądza o tym, czy konsument zdecyduje się na skorzystanie z oferty. Markę można budować na wiele efektywnych sposobów.

Błąd #3: Za dużo pochwał i nacisku

Innym częstym błędem jest tekst przypominajacy pieśń pochwalną oraz zawierający słowa takie jak – kup, oferujemy, kliknij… Zainteresowanie produktem lub usługą można wzbudzić u konsumenta również w inny sposób.

Kilka dobrych rad na koniec!

Jeśli chcesz, aby tekst był efektowny i interesujący, zaoferuj czytelnikowi:

  •     poradę
  •     rozwiązanie problemu
  •     coś co go zainteresuje
  •     rozrywkę.

Dowiedz się więcej i wypróbuj naszą bezpłatną usługę, która łączy dziennikarzy z ekspertami.

Jestem dziennikarzem

Szukasz wiarygodnego źródła informacji do nowego artykułu?

BEZPŁATNA * usługa dla dziennikarzy i blogerów szukujących sprawdzonego źródła informacji i cytatów.

* na zawsze za darmo

Jestem ekspertem

Szukasz sposobu na zyskanie rozgłosu w mediach?

BEZPŁATNA * usługa dla ekspertów i firm, które chcą wypromować się w mediach.

* na zawsze za darmo

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *